Vzťah: pes – dieťa

  • This topic has 6 hlasov and 16 odpovedí.
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 17 )
  • Autor
    Príspevky
  • #47773
    Stevo
    Člen
    Čítam, študujem vaše názory, ale zatiaľ som sa nedočítal o vzťahu medzi psom a dieťaťom. A to je vlastne teraz môj dosť veľký problém.
    Po dlhšej dobe nás navštívil môj 4 ročný vnúčik, ktorý psíka (1 ročného NO) videl predtým tak 2-3 krát. Veľmi sa tešil na to, že keď príde k nám, tak ho pohladká a pohrá si s ním. No, to sa nestalo, lebo keď vnúčika pes uvidel na dvore , tak sa rozúril, že som ho nevedel ukludniť.
    Samozrejme, že bol vo voliere. Ja som mu potomn nasadil obojok a vodítko a vyviedol som ho z volieri. Vnúčik bol tiež na dvore, no viac ako na 2- 3m som psa nemohol k nemu priblížiť, lebo stále bol rozzúrený a útočný.
    Ja som psíka ukludňoval, “Nesmieš”, viackrát ho posadil, s obojokom trhal, vnúčik mu hádzal pred neho piškotny, ale nič nebolo platné. Jednoducho, pes zo svojej agresivity nepopustil.Aj keď som zašiel so psom celkom ďalej, pes neustále hlavu otáčal k vnúčikovi ?
    Vnúčik sklamaný radšej išiel núter, lebo sa veľmi bál.
    Prosím skúsených o konkrétnu radu a postupnosť k nadviazaniu priateľstva medzi psom a dieťaťom. Budem nesmierne rád, keď mi poradíte. Ďakujem
    #54649
    Renatus
    Člen
    Prečo sa ináč správa k dcére?

    Lebo ona mu vnútorne dala na javo, že sa ho nebojí! Nejakým spôsobom je pri nej v kľude…Necítí ohrozenie…

    Zať a vnuk…sú pre psa ohrozenie a ON sa bráni…brechotom, možno útočením.

    Nech sa na neho nepozerajú…totálne nech ho odignorujú…Pes si musí “zvyknúť”, že sa ONI dvaja proste “vyskytujú” v jeho priestore…

    A pracujte na posilnení vlastnej autority, VY ste jeho pán! Jeho alfa a omega!

    Veľa zdaru…

    #54650
    Stevo
    Člen